"ingen rast och ingen ro"

Imorse vaknade jag så fort Mickes klocka ringde dags-att-åka-till-sthlm-för-jobb. Då var klockan 04:09. Sen dess har jag somnat om i korta omgångar. Konstigt nog är jag inte supertrött nu ändå. Hmm, bra.

Idag är jag ledig, men ingen rast och ingen ro för det inte! Här ska diskas och dammsugas och torkas golv. Hade jag tänkt. Vi får se om jag kommer längre än tanken.

Lite senare ska jag ta en promenad bort till Dollar Store (som ligger här bakom knuten, typ) för att kika om dom har en minikorg jag kan köpa! To be continued!

Såhär ser det ut där jag sitter just nu. En bit av vardagsrummet alltså:

Samma grejer som i lägenheten.. Nothing special liksom.
Det kommer bli roligt att visa före och efter bilder sen när vi har börjat rusta!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0