"spindel"


Jisses vad äppelpaj jag har ätit idag! Och jisses vilken panik jag fick när jag såg en feting spindel på vardagsrumsväggen ikväll! Började gråta och trodde for real att jag skulle svimma. Carro den rackarn filmade det hela.. KLICK!

Vad annars då? Hmm. Kom en timme sent till jobbet idag. Inte ok! Hade skrivit upp fel tid i almanackan. Typiskt! No hard feelings som tur var iallafullafall. Något mer? Hmm. En tant stirrade på mig idag (och då menar jag stirra!!), hennes ursäkt var "Jag stirrar för att du är så vacker". Snällt, men mest creepy!

Nu ska jag sova och hoppas att det inte bor en enda spindel till i detta hus! Jag saknar micke som skyddar mig från allt läskit..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0