"sötaste tvättpåsen"

Igår shoppade jag lite nya underkläder! Älskar verkligen att handla det. Har man ett snyggt set på sig kan man omöjligt känna sig ful! Oavsett om man har "fula kläder" on the outside. För då vet man ju att man är snygg on the inside, så att säga. He he he. Anyways.. det jag ville säga var att jag fick med den sötaste tvättpåsen! Riktigt snygg! Looki looki:

Idag kommer micke hem, undra vad han skulle föredra att jag hade på mig?

Förresten, jag sitter och kikar på Vakna med The voice just nu.. och JÄVLAR vad äcklig den där idol-Jay är! Snälla grottman, raka bröstet eller skyl dig själv! Fan, man blir ju illamående här hemma! Ser verkligen osmakligt ut. Kanske är det för att hela han ser osmaklig ut? Probably.

Over n out!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Alexandra

Jag tycker han är charmig! allt handlar inte om utseende.

2010-12-16 @ 20:05:10
Postat av: Sophie M

Haha jag tänkte detsamma när jag såg på the voice. Dessutom förföljde tanken mig om hur illa hans morgonandedräkt luktar, haha! Ush!

2010-12-18 @ 11:16:08

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0