"nu ska jag hänga tvätt"

Micke och Tobbe har rullat iväg till någon industrihandel.. eller what the fuck man kallar det. Vi måste ha en balk förstår ni. Eftersom väggarna vi ska riva (är halvt rivna nu) är bärande, måste vi trixa lite. Taket ska bort, bort, bort och en ny balk ska sättas upp och ja, well.. thats it. For the moment.

Nu ska jag hänga tvätt. En fråga innan jag avslutar bara..: Vart har ni människor era tvättkorgar där man slänger smutstvätt? Jag har ställ vår nere i källaren. Så här ser det ut typ (och färgerna stämmer inte riktigt, nej):

10 poäng om man gör en fullträff. 7 poäng om man vallar ovanför mot väggen. Och 20 poäng om man lyckas träffa den vänstra väggen och sen rätt i korgen. Helt plötsligt blev det lite sportigare att slänga smutsiga kläder i tvätten.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Frida

Hahha, vad gulligt! :) Puss på dig!

2010-12-01 @ 22:32:23
URL: http://raspberrylime.blogg.se/
Postat av: Sofia

Eftersom jag bor mitt i ett bygge jag med just nu så står våra inne i sovrummet ...mycket romantiskt :P men ja kanske ska prova sätta upp poäng jag med ...har ju en karl här hemma som tror soffan är tvättkorg !

2010-12-02 @ 16:16:37
URL: http://sofiarvidsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0