"Nu ska jag gå och snyta mig"

God morgon på er, stalkers! Idag har jag legat i sängen f o r e v e r känns det som. Klev upp när klockan slog 10, och då var det på tiden. Jag har alltid haft svårt att sova länge. Morgontrött är jag, men sova länge - vad är det? Låter verkligen konstigt, men så är det.

Hostat har jag gjort hela morgon. Eller halva natten? Vilken tidpunkt det än var, så har jag dragit på mig en liten pannknack på grund av den där hostan. Kul va? Och angående spikmattan; det gjorde riktigt ont i början, och sen blev det nästan skönt. Men bara nästan. Och då rullade jag av den. Kommer nog ligga lite på den senare idag. Blir bra det här!

Nu ska jag gå och snyta mig, ta två panodil, kleta på ett fett lager försvarets på läpparna, koka kaffe och sätta på mig långkallingar. Ciiiaaao!


Såhär ser en av mina tattoos ut. Nothing special, nothing big. Typ.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0