"mary kay"

Igår var jag och Carro på ett Mary Kay-möte hos vackra gravida Sofie! Innan mötet hade jag bestämt mig för att "nej, det blir bara en primer!", men när vi hade fått prova everything och jag insåg att "Shit, vilka bra grejer! Kanske är det dags att lägga ner lite pengar på hyn för en gångs skull?" blev det inte bara en primer..  sim sala bim så har jag nu 14 produkter här hemma! 14 kick-ass bra produkter!


Någon där ute som också vill ta hand om sin hy? Hör av er till mig så kirrar jag er ett möte! Eller ta kontakt med Sofie. Hennes namn är ju liksom en länk, yao!

Förresten så ska ni få en dagens outfit från igår (men så spännande va!? haha..). Jag körde på svarta jeggings och mina nya hood från bikbok. Nothing special liksom.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

har lite sådana produkter hemma och dom har vart jätte bra =)

2010-12-23 @ 20:33:41
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0