"julpanik"

Igår kom familjen Östanbo hit till Vegagatan för att spana in vårt hus som ligger så fint i snön. Huset i snön från gatan sätt:

Och när vi var ute på en promenad runt kvarteret så började vi snacka lite om julafton, och då kom jag att tänka på den här videon:

För typ 5 år sedan var vi ute på en promenad i stenö på julafton. Håkan och Patrick utmanar ödet genom att gå ut på den tunna isen.. Haha, gud jag älskar detta klipp! Lyssna på morsans skratt!! HAHA! Julpanik, big time!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Och vad säger min dotter!!! GÅ DIT mamma :D hahahaaa. minns detta väl och tur jag inte var med på filmen :) Men som jag såg så hade jag hundkoppel i handen och då var ju Elza med!!!

2010-12-07 @ 07:31:27

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0