"bortskämda"

Efter min massage på i förmiddags har jag legat däckad tills... typ nu. Det stod inget i listan om att biverkningar så som illamående och yrsel kunde förekomma. Tydligen så är det ganska vanligt att man blir lite yr, men inte fan visste jag att man kunde bli sängliggandes! Det var skönt, men nja.. jag vet inte jag. Någon av er där ute som brukar få ryggen knådad regelbundet?

Micke och Tobbe var precis ute och gled med skotrarna.. men kom hem igen eftersom något var fel. Tydligen något om klossarna. Super duper tråkigt, verkligen! Hoppas att det går att lösa snabbare än snabbast. Mickes polaris går däremot klockrent igen. För ovanlighetens skull är det inte hans prylar som "krånglar".


Strax ska vi iväg till sofia och mackan för att äta middag! Vi blir så bortskämda av dom där två! Och kvällens äta-och-mysa-ute-i-hille-outfit ser ut såhär:

Den som gissar rätt på outfiten, från topp till tå, vinenr en tv. See ya!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Frida

Massage är ju bland det bästa som finns <3 Dock kan man få mest biverkningar i början om man inte har fått en riktig massage innan då det öppnar upp alla blodkärl i musklerna och därav får man mer syre osv osv och ja :) Men det är något alla borde unna sig :) puss!

2010-12-04 @ 19:11:42
URL: http://raspberrylime.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0