"ännu ett nyårslöfte"

Idag mår jag bättre än igår. Imorgon kan jag jobba! Jiihaa! Just nu sitter jag och kikar runt lite på internet. You know - läser bloggar, kollar kläder och sånt dära. Jag fastnade framför Montazami-kvinnornas bloggar nyss - Maria, Hanna, Sara - och jag måste säga att dom alla har en sådan snygg stil! I love it!

När man har gått runt och sätt ut som sunk i några dagar är det alltid roligt att piffa till sig. Så imorgon på jobbet kommer jag känna mig som a new woman! Hehe. Finns det något roligare än att snygga till sig? Jag vet inte? Det är svårslaget iallafall.

En annan sak som jag kom att tänka på är high heels. Sedan jag och Micke blev tillsammans använder jag sällan klackar. Ni förstår, jag är bara några centimeter kortare än min snyggare hälft, så när jag sätter på mig klackar blir jag längre än honom. Micke tycker att jag ska ha heels eftersom det är snyggt. Så varför använder jag det inte? Ännu ett nyårslöfte: Börja använda alla mina snygga heels igen.


Maria och Kamran Montazami.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0