"x-pole"

Igår på dansen sålde tränaren lite prylar. Jag köpte ett linne med logga, band som man kan ha runt benet (super tufft!) och en body splash från victoria's secret! Åh, jag är helt kär i doften! Helt klart värd pengarna. I just can't get enough!


Jag är väldigt sugen på en topp/bh med logga på också, samt ett par hotpants.. men det får helt klart vänta tills lönen kommer då jag har lite mer koll. Har ju köpt en x-pole av en polare också! WOOHOO! Nu jävlar! Fast eftersom Micke tok-vägrar att ha en pole här hemma i lägenheten får den sitta hemma hos mamsen i söderhamn så länge. Då kommer jag besöka hemstaden oftare och på så sätt kunna träffa Nellie och Nikki oftare! Roligt! Jag är så sjukt taggad på allt vad poledance heter just nu! Trots den maximala träningsvärken i armarna!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Emilia

Ja det var grymt roligt och det kommer bara bli roligare :) Du kanske har sett på facebook om invigningen...det blir bara en invigning på lördag. Och den måste man anmäla sig till, så se till att göra det :)

2010-08-05 @ 00:06:02
URL: http://forell.blogg.se/
Postat av: mamma

Å mamsen kan prova stolpen :D

2010-08-05 @ 10:10:23
Postat av: Bea

Exakt en sån där body splash har jag med =) LOve it. Finns dessvärre ej att köpa i sverige...Tack för internet!

2010-08-19 @ 22:38:27
URL: http://beyan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0