"som jag har längtat"

Wiihooo! Mindre än en timme kvar till dansen! Pyret kommer och hämtar mig om 20 minuter, sen är det no turning back! Jag hoppas verkligen att poledancen lever upp till mina förväntningar, annars kommer jag bli heartbroken! Kvällens träningsoutfit är grå/vita hotpants och ett vitt linne. Leopard sportbhn är såklart på den med! Håret uppsatt i en knut. Vattenflaskan står redo. Well, i think im ready! Jisses, som jag har längtat! :)


Oj, såg ut som en mulatt på bilden.. om det ändå vore så väl!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

okej..ja då får vi höras helt enkelt :) Lycka till på torsdag, fan va kul! Och ikväll, hoppas det levde upp till dina förväntningar och högre.

2010-08-03 @ 22:10:46
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0