"psycho"

Oj, oj, oj! Mitt tidigare inlägg "Ego" var det verkligen någon som blev upprörd över. Men denna Söderhamnare är inte särskilt smart. Verkligen inte. Roligt att kunna göra någon upprörd iallafall. Bye psycho!

Tillägg: Många har undrat vad det stod eftersom jag inte valt att publicera kommentaren. Det stod att jag har varit väldigt lösaktig förr. Haha, they wish! "Och Michael Jackson föddes vit", tänkte jag då. Undra om denna söderhamnare vet vem som driver denna blogg? Elin Haglund, 1988, uppvuxen i Sandarne - det är jag, utifall du har förväxlat mig med någon slampa i samma stad? Big laugh.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Johanna

hahaha, what? vad är det för fel på folk egentligen?! den som skrev kommentaren är säkert en ful, fet, missnöjd jävel med dålig hy som inte har bättre saker för sig än att skriva en massa skit. hoppas du hade en bra födelsedag stumpan! PUSS

2010-08-16 @ 23:53:24
URL: http://joohannaolsson.blogg.se/
Postat av: Bea

Well jag kan bara hålla med om att du är skitsnygg sis! Inte behöver jag då sitta o häva ur mej en massa skitsnack bara för att jag är avundsjuk ;P

2010-08-19 @ 22:23:24
URL: http://beyan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0