"promenad"

Jobbat - check! Shoppat food - check! Käkat tacos - check! Laddat mobilen med bra music - check! Ja, det där är en lista på det jag har gjort denna dag, än så länge, typ. Mobilen ligger på laddning så att det pallar 70 minuters promenad! Skööönt! Efter prommisen blir det väl filmkväll med Micke och Kalle. Kalle och Hobbe.

Igår tatuerade jag ju mig igen. Jag la till två "taggar" mot ryggen. Och ja jävlar.. det blev så sjukt bra! Nu kan jag verkligen säga att jag har en feting snygg triiiib på revbenen! Mums!

Hörs senare, peeps! Tjing!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: E

Lägg ut en bild på tatueringen, följer din blogg till varje inlägg, är sugen på att se resultat!! :-)

2010-08-07 @ 01:17:16
Postat av: Elin

Så fort jag har fått bort dom fula ränderna efter tejpen så lovar jag att slänga ut ett par bilder! Va roligt att höra att det iaf är någon som läser denna blogg :-D

2010-08-07 @ 01:47:52
URL: http://bonnyblow.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0