"Pole and Fitness studio"

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen efter ett härligt pass hos Sofia på Pole and Fitness studio! Vi fick lära oss några nya moves. Att svänga sexigt med håret samtidigt som man gör en fireman är inte så lätt som det såg ut! För att kunna hänga med och klara dom andra nivåerna måste jag börja öva hemma. Och när jag säger "öva hemma" så menar jag sorgligt nog på stången hos mami och papi i söderhamn. Suck och pust. Vi måste köpa en ny lägenhet med ett rum för min älskade x-pole. Japp - måste! Nej, nu skriker duschen på mig! Over n out.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Hmmmm, nu vet alla att även mami arbetar på "stången"...... hahahaaa

2010-08-18 @ 07:44:22

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0