"paus i soffan"

Sommaryran var så jääävla kass! Snälla, kära Gävle-höjdare - Ta tillbaka Cityfesten!! Man får ju för fan skämmas över denna "sommaryra". Usch, blä och fy! Klämma in karuseller och stånd i en liten park, ska det vara nåt det?

Ja, som ni läste blev det bara fram och tillbaka till brynäs för mig och my love. Bläää! Hade planerat att trycka en langos också, men när Micke frågade vad det var och jag berättade så... nja.. lät inte friterad degklump med flott på särskilt lockande. Istället blev det en smörgås i lyan.

Just nu tar jag en paus i soffan, men innan dess har tårtan hunnit bli klar, och chokladbollarna skall endast rullas. Sen mina vänner, sen vill jag sova. God natt.

Förresten så gör jag negerballarna efter ett nytt recept. Det blir mucho bra, utan smörklumpar. Ja ja ja ja, NU måste jag lyfta min köttiga röv från soffan.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

sommar yran är skit bra i år !!! :D

2010-08-14 @ 14:18:21
Postat av: XxX

din dumma lilla bimbo de heter chokladbollar!!!!
smuts!!!

2012-07-05 @ 19:01:40

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0