"kasta mig i sängen"

Dansen gick... sådär. När jag väl kom dit kände jag mig orkeslös, oinspirerad och sjukt opepp. Huvudvärken som smög sig på gjorde inte saken bättre heller. Kändes som att jag inte satt ett enda trick. Skit! Ja, vad är det dom säger? Bättre lycka nästa gång.

Just precis nu har jag kommit ut ur duschen. jag sitter med en ask vindrucor brevid mig som jag smaskar i mig för glatta livet. Middag, vad är det? jag undrar hur det gick för Pyret, om hon orkade laga tacos så här sent? Tvivlar på't.

Imorgon tar jag the train to Söderhamn. Jag är ledig onsdag och torsdag, så då passar jag på att hänga lite med familjen. Mysigt ska det bli! Jag och Micke blev medbjuden på bowling nu på lördag, men tro på fan att gubbjävlen jobbar då! Hata norge! Haha, guddjävel? Vad var det för ord egentligen? Nu blev jag lite full i skratt trots att jag är dödstrött. Inte är han en gubbe min karl, och verkligen inte någon gubbjävel. Gud vad jag saknar honom - min heta karljävel.

Jag är så otroligt kär i oss. Kär i dig och mig, i våran romans. Jag älskar dig. ♥



Nu ska jag kasta mig i sängen och somna som en stock! Hörs imorn, natti!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0