"kanske"

Aaahh, äntligen hemma! Det gick bra att inventera på jobbet, imorgon är det "bara" resten kvar. Jag och Lotta börjar seven o'clock (kill shot!) och Kajsa kommer och joinar oss klockan tio sharp! Gode gud, jag blir trött bara jag tänker på det.. vara på jobbet klockan 7.. ZzzZz..

Nu ska jag röja undan lite disk här hemma. Vilket inte alls borde ta så lång tid med tanke på att vi är moderna och använder oss av en diskmaskin. Efter avsköljandet och inlassandet av disken kanske jag drar ner på gymmet och bränner lite fett. Ett stort kanske faktiskt, eftersom jag har jäkligt ont i fötterna och känner mig sopslut. Ett fett kanske, med andra ord.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Josefine

Vad använder du dig av för foundation? =)

2010-08-30 @ 20:05:52
Postat av: Mandy GRAVID!

Tack =)



Jag har faktiskt gjort den själv hemma :P

2010-08-30 @ 20:55:30
URL: http://mandyys.devote.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0