"imorgon får jag kramas"

Borta bra men hemma bäst. Idag har jag varit hemifrån hela dagen lång, känns det som. Det ska bli skönt att krypa ner i sängen strax. Stina hade förresten en super(!) bra kudde att sova med! Den är formad som ett hundben typ, och cirkus 1,70 lång! Det ska alltså föreställa en människa (eller nåt i den stilen) som man kan gosa med när man sover själv. Jag är en sån som alltid vill ha täcket mellan benen, och den där "kudden" är helt perfekt att krama om! Finns att köpa på ikea runt 300-lappen trodde hon. Micke älskling, en sån vill jag ha!

Här är bilder på dagens inköp:

Alltså en tvålpump med ljusgrej. Stilrent och snyggt!
Att ha ett ljus tänt ska tydligen få bort bajslukten snabbare. Sant eller falskt?

Nej, nu är det hög tid att sova! Eller ja, bort med smink och nagellack först. Och sen på med nytt lack.. kanske att det blir en franskmanikyr ikväll? Förmodligen inte eftersom jag är dödstrött! Blir väl svart som vanligt. Anyways.. Imorgon får jag kramas med min älskade! Äntligen! Good night, blogpeeps!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0