"färga utväxten"

Det var mycket hårdare träning ikväll tyckte jag. Skönt! Kommer definitivt ha träningsvärk imorgon, det gillar vi! Måste hem och öva på vår nya dansrutin så att den sitter. Åh, me love poledancing! Den här gången strippade vi av oss våra linnen - feelin' hot hot hot!

Nu ska jag slänga i färg i huvudet, hatar när det blir en brun rand i benan! Och nu känner jag mig skabbig eftersom jag inte har orkat färga utväxten på ett tag.

Jag färgar alltid med Jane Hellen MOOD. Dels för att den är billig, och dels för att den fungerar alldeles utmärkt! Det var någon rackare som undrade vilken foundation jag använder, och det är sånt där puder från ID Bare Minerals. Så nu vet ni det! Well, gotta go! Jane is calling for me! Hörs en sväng innan jag däckar senare.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: ♥ Andréa - mamma till Knut.

Hellre en brun rand i benan, än en brun rand mellan bena.



Enligt mig alltså. xD

2010-08-31 @ 22:03:51
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0