"burn"

God morgon alla glada! Kaffet står och kurrar på diskbänken, och jag förbereder mig mentalt för en powerwalk. Känns riktigt gött det här ju - att äntligen komma igång med promenaderna! Burn motherfucking fat, burn!

Sats har ett spinning pass 11:30... kanske att man skulle våga sig på det också? Förra tisdagen var det en katastrofal miss av mig, eftersom poledancen var tyngre än väntat. Men då körde jag ju core efter spinningen, så om jag skippar den så kanske jag kan kicka ass på bootcampen (=uppvärmning dansen) också? Vi får se hur hurtig jag orkar vara idag.

Nope, nu är det time to get dressed. Eller nja, snart. Morgonrocken får vara på ett litet tag till. Tjaaråå!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0