"boobs and booty"

Victoria's secret fashion show 2009.. vad ska man säga? Jag finner inga ord. Heta brudar! Själv sitter man proppmätt i mjukisbyxor framför tvn i soffan. Tror ni jag känner mig snygg och sexig? Nja, inte så mycket va.

On the runway så är dom här skinny bitches superduper hotta! Men in real life föredrar jag kurvigare bodys. Mer som playboy bunnies kanske? Lite mer booty helt enkelt! Och nej, ingen Kim Kardashian-booty, utan ett mer normalputigt ass. Get it?

Micke har lämnat mig för en arbetsvecka i norge, som vanligt. Och vad han föredrar behöver vi ju inte fundera på - boobs and booty! Haha.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0