"back on track"

Goder afton gott folk! Igår hoppade jag in och jobbade eftersom favorit-Kajsa var sick. Det kändes ju tråkit, men ändå inte så himlans jobbigt. MEN(!), det visade sig att våran sommarflicka Ida också var sjuk igår. Holy fuck, tänkte jag! Det var bara att bita ihop och jobba 9:30-17:15 utan rast, hip hip hurra! Som tur är har jag ju världens bästa pojkvän, så han kom ner med frukt och macka till mig som jag kunde äta i smyg.

Eftersom jag var sopslut efter jobbet igår blev det bara en kortis iväg till Stina som hade fyllt 20 bast och firade detta med skumpa! Väldigt trevliga brudar som var där (och ja, grabbar också) måste jag säga. Det får absolut bli fler gånger, och då är det jag som kör botten upp!

Idag har jag också jobbat. Hann fixa till och snygga upp jätte bra. Imorgon kommer Lotta tillbaka från semstern, och då vill man ju att det är cleant såklart! Nej, nu ska jag hjälpa Micke vid spisen. Vi har just gått igenom en traumatisk upplevelse på balkongen, men är nu back on track.

Bye bye!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0