"alldeles för trött"

Usch vilken hemsk morgon so far! När klockan ringde för en timme sen var jag tröttare än tröttast, och halsen gjorde fruktansvärt ont. Snoozade en timme innan jag klev upp.. Jag är fortfarande trött, men halsen börjar domna bort - skönt! Jag tackar gudarna för att vi hade kvar Zyx i skafferiet, bästa halstabletten! Jag har kännt hela veckan att halsen inte varit helt ok, men idag var det fan värre än värst. Och sjuk, det har jag inte tid att vara.

Mina naglar som jag fixade igår måste målas svarta ikväll. Det är för ovant att ha denna manikyr helt enkelt. Känner mig lite som en fin flicka med fina naglar. Och ni som känner mig vet att jag är allt annat än en fin flicka. Hö hö hö.

Nu måste jag sätta igång med sminket och håret och kläderna och frullen och ja, allt som man gör innan jobbet. Jag hade tänkt locka håret idag, men hell no - i would sooner die! - jag är alldeles för trött för det idag. God morgon!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0