What a beautiful mornin'

Vilken underbar morgon jag har haft! Vaknade kl 8 och kände mig rejält utvilad. Fåglarna kvittrade och solen lyste mellan persiennerna. Låg och sträckte mig ett tag innan jag gick upp och gjorde frulle. Två hårdkokta ägg och kaffe. Det enda negativa med morgonen var kaffet.. Jag har köpt Zoegas Intenzo, istället för Skånerost. Tänkte att jag skulle prova något nytt. Men vilket magplask alltså! Kaffet är alldeles för lamt, och nästan lite "sött". Fortsättningsvis så tänker jag hålla mig till det säkra kortet - skånerosten. För övrigt så känner jag mig skapligt frisk idag. Har dock inte tagit tempen, så vet ej om jag har feber. Men känns knappast så! Jippi! Dock ingen träning idag, eftersom jag vill vara helt frisk först. Men en promenix känns som ett måste. Nu ska jag borsta gaddarna och eventuellet bättra på brännan på solarieöarna. Catch ya'll later!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: AMELA

Aa hihi :) Men oftast åker jag med killen. Åker jag inte utomlands iår ska jag faktiskt ta MC kortet.. ohh vi har cross också, det är skitkul de med :D



ELIN DU FÅR SPARA :D

2010-04-13 @ 12:25:26
URL: http://http:/shoetastic.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0