Hello again!

Jag tränade imorse, det blev ett benpass. Och lite mage. Jag är fortfarande helt slut i kroppen! Har inte tränat gym sen jag bodde i valbo, vilket måste vara 1-2år sen. Men kul var det! Helt klart värt smärtan! Hmm, undra vad det blir imorgon? Löpa lite på bandet och armar tror jag nästan.

Ah, smällde just i mig lite tacorester! Satt fin fint!

Efter träningen bilade jag ut till valbo och lämnade nyckeln till jobbet. Efter det så har jag suttit på Stuido q i nån timme. Pyret jobbar där, så jag brukar komma och hänga lite. Idag satt jag i massagestolen en stund - underbart! Lisen kom förbi med Emma och Max som skulle trimmas. Checka in dom snygga skorna som Max hade på sig!


Max redo för en klippning, och Emma är redan klar med festivalgrönt hår!


Mamma Lisen som håller Max medan Pyret cuttar. Och snygg-skorna såklart!


Och här har vi då mig. Dagens outfit-bild. Grattis!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0