Get a job!

Jag tänkte bara meddela alla muslimer som klämmer in mobiltelefonen mellan örat och whatever-dom-har-runt-skallen ala påskkärring att det finns något som heter headset!! Är det bara jag som har tänkt på detta vanligt förekommande fenomen? Det här med att klämma fast mobilen under sjalen? Ser ju fan helt ridiculous ut!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

hahaha! har aldrig sett det faktiskt.

2010-04-11 @ 19:44:54
Postat av: ELIN

Va!? Jag ser det tammefan hela tiden! :P

2010-04-11 @ 20:10:49
URL: http://bonnyblow.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag ser det ofta!! man tager vad man haver tydligen...

2010-04-11 @ 21:09:11

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0