Telling the truth..

Hade jag helt glömt bort! Blev ju utmanad av Sjögrenskan för ett tag sen att skriva sju sanningar om mig själv. Vad passar då inte bättre än att ta en sanning för varje dödssynd?

Högmod.
Jag har snyggare bröst än dom flesta.

Girighet.
Jag hatar att låna ut saker, speciellt kläder.

Lust.
..har jag alldeles för mycket av.

Avund.
Jag har svårt att ge andra beröm, om dom är bättre än mig.

Frosseri.
En gång (eller flera..) har jag käkat så mycket sötsaker att jag kräktes.

Vrede.
Jag blir sällan arg på mig själv, utan skyller gärna på andra.

Lättja.
Jag har fruktansvärt svårt att ta tag i pappersarbeten. Vare sig det är superviktigt eller ej.

Well, there you go! Sanningen om mig, eller nåt i den stilen! Läses med en nypa salt. Om det är någon annan som utmanar mig i framtiden säger jag nog "Pass!".

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sjögrenskan

Bra jobbat Haglund! Ska inte utmana dig nå mer, lovar :)

2010-04-11 @ 15:59:48
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0