Taking the train.

Ännu en alldeles för tidig morgon. Anledningen denna gång är tåg. Japp, du hörde rätt - tåg. Det är faktiskt såhär gott folk, att min bil är i söderhamn och micke behöver audin idag. Så därför måste elin åka först från gävle till söderhamn för att bli upphämtad av johanna för att sedan åka halvvägs tillbaka till gävle igen. Suck. Att det inte går några bussar till tönnebro är ju dagens skämt. Detta resulterar iallafullafall i att jag blir borta från ca 11.45 - 22.00 idag. Det är så roligt när min kärlek kommer hem en dag tidigare så att vi få en lång helg tillsammans, och då ska jag jobba. Men men, sånt är livet - faktiskt.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0