Sweet sunshine!

Lunchen avklarad, det blev havregrynsgröt.. Jag är så dålig! Till middag får det bli något ordentligt istället. Jag har vart ute på en liten promenad i finvädret, samt hälsat på Pyret en sväng och hunnit med ett ärende på stan. Känner mig inte lika pigg och kry som jag gjorde för några timmar sedan, men ändå piggare än igår. Undra vad jag ska göra resten av denna dag? Fortsätta sy kanske? Jag har lånat mammas symaskin sen en tid tillbaka, för det är massa linnen som jag måste sy in och klänningar som måste sys upp. Micke må vara händig, men han är inte den enda här i hushållet som har skills!


Hur härligt hade det inte vart med en promenad i östanbos djupa skogar en dag som denna? Bilden är tagen sommaren 2008.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: AMELA

Hahahah aww så söt du e :) Det kommer med tiden! Jag vet.. jag är väldigt svag för skor och hade kunnat lägga ut mina sista slantar på dom också - men vi får behärska oss helt enkelt..



Har tänkt faktiskt på en sak, en sjuk sak! Följer ju din blogg nu sen ett tag tillbaka. Minns när du fick magkatarr så fick jag också det..nu är du sjuk och det är på ingång hos mig ;/ CREEPY!

2010-04-13 @ 15:47:08
URL: http://http:/shoetastic.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0