Snuggle and cuddle.

God morgon everyone! Jag skulle ljuga om jag sa att jag var pigg, för det är jag absolut inte. Brukar ni också vakna opigg men inte kunna somna om? Man är för pigg för att sova men för trött för att gå upp. Jag läst någonstans att man inte ska ligga kvar mer än 30min och sträcka sig.. det är typ ohälsosamt? Äh, screw that! Att ligga kvar och skeda med Micke innan jag inser att han inte kommer vakna efter ytterligare 40min är det bästa som finns. Mys, mys och åter mys.

Ps. På internet kommunicerar vi via text. Och om du då stavar som en jävla idoit kommer alla tro att du är en också. Ds.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0