Shooooes!

Fika ledde till shopping. Micke kom hem med två par skor, jag kom hem med... ingenting. Braaa däär! Just nu står han och steker kött, men innan dess har vi catwalkat i sommarkläder båda två! Om vi längtar? SOM vi längtar! Det ryktas om snöblandat på söndag, själv vill jag inte ta del av det ryktet utan tror blindt på att solen är här för att stanna! Efter middan' ska jag premiär cykla för i år till Pyrets nya lya! Där bjuds det på smörgåstårta och dryck. Och det ryktas om uppacknings-fest faktiskt! Men imorgon är det dop för Amra, så det blir lugnt och stillsamt för min del. Hem och kramas med min snygging istället för dans på krogen, det är min melodi det!


Mickes nya kommer från InterSport. Det tredje paret från scorett blev återlämnade.


Jag och lilla Amra i Stugsund, myspys!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0