Retarded or retired?

Ännu en torsdagskväll som går mot sitt slut. Idag har jag fått pussats och kramats med mitt hjärta, och det var väldigt efterlängat kan jag meddela alla som inte följer min blogg! Kär och galen? -Yes indeed! Jag har fått två samtal idag som var glädjande. Det första kom från Ikea, och det andra från Sats. Ikea erbjöd mig en tjänst - jag tackade nej. Sats erbjöd mig ett årskort - jag tackade ja. Snygga (läs snuskiga) Anna som nyss har börjat göra sats osäkert om dagarna var vänlig nog och erbjuda mig en deal. En bra jävla deal! Tydligen så stog jag skriven som "invalid" i Sats register.. Och det vill man ju liksom ha kompensation för! ;) Nu är det sängen som gäller gott folk! Navy cis om fem minuter! Over n out.

...och nej, jag fick inte kortet gratis. Inget brott har begåtts.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anna

Hahaha! Gogumma!! =D Kram på dig!

2010-05-01 @ 21:13:58

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0