Puzzle..



Jag blir helt galen av detta "pussel"!!!! Meningen är att man ska separera dessa två metallkrumelurer från varandra. Nycklarna som satt ihop fick jag loss på ett kick! Då kände jag mig smart. Smartare än Micke, smartare än Håkan och smartare än Mamma. Men detta mysterium får jag ett utbrott på! Jag funderar faktiskt på om det är ens är meningen att man ska kunna separera bitarna från varandra? Var det en baktanke med vårat påskägg kanske? Kanske något i stil med att tänka efter före? vad veta jag..%&!!#¤"?! säger jag bara..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sofia

Det där satt jag och Calle med heela julen hemma hos mina föräldrar ! Jag fick psykbryt men Calle fixade det galant :( Han försökte till och med lära mig hur man gjorde men jag har typ guldfiskminne så de gick sisådär :P

2010-04-06 @ 11:02:49
URL: http://sofiarvidsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0