Psycho!

Ni vet den där känslan man kan få när man har gjort något fel, eller köpt något fel. Exempel: Jag skulle handla toalettpapper men kom hem med hushållspapper. DEN känslan. Man blir less på sig själv och undrar varför man inte kollade ordentligt på förpackningen. Den där jobbiga känslan där man alltid ställer sig frågan VARFÖR? .. Så burkar det bli för mig när jag lagar god mat. Varför tog jag en till portion? Varför åt jag så mycket? Varför kunde jag inte ha sparat den sista portionen? Men alldeles nyss, gott folk, åt Elin Haglund endast 1 portion och sparade resten till imorgon! Framsteg! Även fast det var god flottig mat. Det låter säkerligen töntigt, men ett big step för mig. Jag är ju faktiskt även känd som Floe. Mrs hetsätare! Adjöss så länge!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0