Plastic fantastic!

Det är sjukt svårt att vara självdiciplinerad. Hade jag pengar skulle ja lätt lägga mig under kniven.

Men ibland ser man vissa som aldrig verkar bli nöjda. Mycket vill ha mer.


Jag sitter och funderar på om jag ska släpa mig ut på en promenad. Eller om jag ska dra mig ner till gymmet igen? Faktum är att det andra alternativet inte ens är något alternativ - jag är fortfarande helt slut. Haha. Så det blir nog en promenad.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: danne

äh nu är du jollig, lägga sej under kniven? var nöjd istället, du ser ju kanon ut:)

2010-04-20 @ 12:54:14
Postat av: Anonym

uuuhhh...lite bizarrt där ja. Hon har ju för f-n cuttat halva hakan!. Läskigt när dom juxar med benstommen etc. Håller med danne. Why o why????

2010-04-22 @ 09:12:40

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0