Papa Stone.

Eftersom mitt förra inlägg hade rubriken "Dady cool" är jag bara tvungen att lägga ut några bilder på min farfar som minst sagt är lika cool!


En bild tagen för några månader sen. Ser tuff ut i hatt!


Här spelar vi biljard på Kungsholmen för några år sen.


Här har han tatuerat in "Ulla" under sin andra tatuering från stenåldern. Gjordes i thailand för något år sedan. Han ville fylla på med lite blommor och sånt.. vi får se vad som händer! Ulla är min farmor som gick bort för många många år sedan. Jag saknar henne än idag!


Och här är slutligen en bild på mig och farfar för några veckor sedan. Jag ser katastrofal ut, men vissa gånger får man inse att allt inte kan vara perfekt. ..eller normalt för den delen.

Sådär! Där har ni några bilder på min farfar Sten Wattman, 80 år.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0