Nighty night!

Nu är det god natt för min del! Fortsätter att kika på kärleksrullen "50 first dates" i sovrummet istället. Jag blir alltid på sånt bra humör av att se filmer där folk är kära och skrattar och myser and shit. Tycker dock att det känns extra jobbigt att lägga sig själv för att sova vid dessa tillfällen.. Eller nja, alla tillfällen utan Micke vid min sida är jobbiga. Elin Kärlund, det är jag det!

Och en sak till bara, checka in ringen jag klickade hem för några minuter sen! Snygg va? 26kr + frakt. You just gotta love tradera! God natt, sleep tight ya'll!



Nej nej, vänta! Glömde visa en bild på en kickass tattoo jag har blivit kär i! Så.. nu kan ni få stänga ner min blogg för ikväll.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0