Night!

Nu har Mimmi sprungit iväg till Starleten och är nog hemma vid det här laget.. beroende på om hon folkrace-kör, eller uppkörnings-kör toyotan. Vi gick och bokade henne en loveticket, handlade lösgodis för 5kr (dvs pyttepyttelite! Gott vare!), drack kaffe, åt ett varsitt ägg, kikade topmodel (och ångrade godiset..), skypade med norge-Micke och snackade massa skit. En trevlig kväll helt enkelt. Nu är jag väldigt trött. Ska lägga mig i sängen och kolla på Navy cis som börjar eleven o'clock. Imorgon ringer min klocka 07:00 igen, så får vi se vilken tid jag står redo på löpbandet den här gången. Imorse var jag där 10:00.. inte coolt! Syrran besöker gävle imorgon förresten! Så det blir en runda på stan med henne. Natti natt!


Bilder när syrran var i gävle för ett tag sen.. fikade på Waynes!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0