Nervous!

Jag är så otroligt nervös inför mötet om två timmar! Frågan som kommer ställas har jag försökt hitta ett snyggt och bra svar på - utan att lyckas. Ju mer jag tänker på det, ju nervigare blir jag. I really really want this. Ja ja, över till något annat nu; Min hälsostatus är lika med skit. Känner mig yr nu också. Hmm, kan det vara magkatarren igen förresten? Bäst att gå och svälja en tablett med en gång! Det kommer bli svårt att se glad och pigg och trevlig ut när jag mår som jag gör. Kanske lika bra att svälja en karta ipren också? Kosta vad det kosta vill - Det måste gå bra! Återkommer senare och berättar hur det gick.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0