Nails.

Jag HATAR mina korta naglar! Första bilden hade en gått av, det kunde jag leva med (även om det var pure pain när den väl bröts!), men nu när alla är korta? Fy säger jag bara. Fy fan. Okvinnligt och fult. Det minsta jag kan göra är att vårda nagelbanden och måla dom små rackarna. Vilket jag flitigt gör. Korvfingrarna mina. Eller nja, kanske inte längre. Ni förstår, mina träningspass har resulterat i smalare fingrar. Det var ju inte dirket där jag hade hoppats på att förlora fett, men jag tackar och tar emot!




Nu är det dags att lägga sig i sängen och kika tv tills darlingen ringer och säger att han kom fram till norge tryggt och säkert. Önskar att han kunde kyssa mig god natt också, men det får jag snällt vänta med. Good night, everyone!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0