Movie night.














Det gick bra på jobbet idag, även om jag var lite ringrostig! Lugnt med folk, men fördrev tiden på ett bra sätt ändå. Snickrade upp lite i omklädningsrummen och gjorde lite annat som hör butiksjobbet till.

Ikväll har jag haft filmkväll med Pyret och Mimmi, även kända som systrarna Öhrn. Nu när Pyret har flyttat in till stan hoppas jag på många fler myskvällar! ..och partynätter. Vi såg iallafall filmen "The Crazies", som var en dålig kopia av Dawn of the dead-filmerna. Suck.

Imorgon vill jag vakna pigg och alert. Inte med halsont som jag har vaknat med dom senaste veckorna! Jag vill ju börja träna igen!! Har ett lätt abstinensbesvär just nu kan jag ju meddela! Känns jätte roligt att börja på Sats också, hoppas det funkar bra där.

Nu ska jag försöka få kontakt med min pojkvän, och sedan krypa ner i sängen och kika lite tv. Night everyone!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0