Jewellery.

Oj! Glömde informera er som är sugna på armband and shit om mina senaste fynd! Dragkedje-liknande armband från Lindex och det andra från Glitter. Jag tycker verkligen att Lindex och KappAhl har snygga smycken till bra priser nu för tiden. Cred till dom för det! Haha, fan va sorglig jag kände mig nu när jag skrev detta.. Som värsta titta-på-mina-senaste-köp-fast-ni-får-inte-veta-vart-jag-har-köpt-det-inläggen ala fjortisblogg. Eller nåt i den stilen. Men whatever. Och en del av ringarna är från tradera.com, givetvis silver allihopa. Smyckestokig? Japp.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Elene:)

Så fin du är och en jätte fin blogg:)<3<3



KRAM<3

2010-04-10 @ 17:45:52
URL: http://theelene.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0