It's all about you.

"Man måste kyssa många grodor innan man hittar sin prins" är ett roligt uttryck som delvis stämmer tycker jag! När det gäller Micke visste jag direkt att han var min prins. Eller ja, jag visste det redan innan första kyssen. Första släng kyssen när vi skypade kan man väl säga. Han är verkligen en kille med båda fötterna på jorden, intelligent, omtänksam, förnuftig, snygg, snäll, trevlig, rolig, spontan.. jag skulle kunna hålla på i evigheter. Likväl som jag skulle kunna skryta om allt han är bra på. Han tycks alltid hitta nya sätt att imponera på mig och göra så att jag tappar hakan. Han är ett riktigt kap, med andra ord! Nu när jag har fångat honom så släpper jag aldrig. Jag älskar dig, hannes.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0