I nailed it!

Kvällen har, förutom min återkommande feber, varit succé! Humöret har varit på topp och mina kinder har ont på grund av allt smilande! Kan det bero på att jag fick jobbet mån tro? Känns helt underbart faktiskt!! Glitter kommer passa mig som handen i handsken då jag är sjukt besatt av smycken och accessoarer! Har flera lådor här hemma med armband, halsband, ringar och örhängen. Intervjun kändes jävligt bra - i nailed it! - men som sagt; man vet aldrig när det gäller sånt där. Johanna däremot lät ganska säker "Jag sa ju det! Vem vill inte jobba med dig!? Grattis igen stumpan! PUSS". Tack och bock! Åter till verkligheten: Jag har nyss kikat klart på en film. Percy Jackson & the olympians - the lightnåtingnåting thief. Den var faktiskt bra! Och gillar man Harry Pothead så kommer man att älska denna. Eller nja, jag vet inget om det förresten.. har ju aldrig sätt Harry P filmerna. Nu ljög jag! Jag har sett en! Sjukt längesen dock.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0