Home sweet home.

Nu har vi precis kommit hem, och jag är trööööött. Vi ska ta en varm dusch nu innan det är dags för sängen. Maten och sällskapet har vart trevligt ikväll. Det tackar vi för. Förresten, inlägget innan är från mobilen - kung!


Tobbe grillar och Carro kollar läget. Läget var kallt.


Jag hade det varmt och mysigt i mickes hood.


När maten äntligen var klar blev alla väldigt.... glada.


Micke åt mest..




En mörk utsikt från lyan a la Svensson/Kaustinen.


Här ser ni två trötta och mätta själar i hissen på g hem.

Japp, det var den valborgsmässoaftonen. För mig var det en vanlig, trevlig fredag. Överskattat med afton:ar tycker jag! Borde döpa om allt vad dom heter till "amatörernas afton", för det är precis vad det är. Unga flickor och pojkar som snor folköl och spelar full på stan. Grattis. Nej, nu ropar Micke - dags för en dusch. Natti natt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0