Holy fuck.

Smaklökarna har dansat av glädje, och nu är magen mätt! Snart ska jag och min lover ta en promenad till Tobbe och Carro för att låna skrivaren. Micke ska ju gadda sig imorgon! Jippi! Synd bara att jag jobbar fm så kan inte följa med..

Förresten, angående mitt hår. Jag skulle ju våga det imorse. And so i did. Men jag såg inte lika busigt snygg ut som Sofie - jag såg ut som fucking jävla Jesus! Om man inte skulle bry sig om min helsvarta outfit, eller mina mörkt sminkade ögon skulle folk ha trott att jag var en ängel. Nej, inget mer vågande för min del! Plattade håret så mycket det gick och gjorde några slarviga lockar instead. Much better.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0