Hips.

Vem fan vill vara skinny? Under den senaste tiden har jag börjat hålla med dom flesta killarna - det ska vara lite att ta i! Och nu menar jag ju verklingen inte att jag är tjock, losers. Jag menar att jag har kurvor. Humps. Och jag börjar komma riktigt bra överens med dom! Igår fixade jag ett sats-kort. Kommer bli så jävla awesome att träna där! Bor ju i princip granne med sats ju! Så jag vill tacka Anna Jansson för erbjudandet! Det kunde inte ha kommit ett bättre samtal än så igår kväll faktiskt! ..nästan. Hade ju vart ganska skönt med ett telefonsamtal från lotto som meddelade mig att jag blivit mångmiljonär. Nu ska jag klä på mig och dra ner på staden med Mr Lover. vi har några ärenden att uträtta. Bland annat har Pöjken gaddat sig så honom ska vi möta upp för en fika.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0