Hello again!

Dagens jewellery-outfit:


För er som har undrat hela dagen vad det slutligen blev för frulle kan jag meddela er att jag käkade gröt med lite hallonsylt. Varsegod! Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Har en gräslig pannknack och känner mig lite febrig. Tog två ipren på jobbet, men dom verkar inte vilja hjälpa min skalle. Så någon träning ikväll blir det icke! Nu ska jag göra lite food och sen får vi se vad kvällen har att bjucka på.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Är sååå stolt att få vara mamma till denna underbara dotter :)

2010-04-27 @ 19:57:10
Postat av: Carro

fan va snyggt halsband! är det jobbets?

2010-04-28 @ 09:50:54
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0