Hello!

Look of today: Guns n Roses


Det gick bra att jobba idag också, såklart! Vi fick massa nyheter idag - summer resort - som kommer bli en succé! Kika gärna förbi och checka in det senaste.
Micke kom hem för några timmar sen! Underbart! Vi drog faktiskt en vessla till middag. Det var efterlängtat kan jag ju bara meddela! Nu står kaffet och svalnar på bordet, och vi ska strax kila ner och kötta armar. Det är verkligen förjäkligt att jag har så ont i ljumskarna, annars skulle jag kunna dra en redig walk på löpbandet också. Men men, imorgon kanske! Hej så länge!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

först fattade jag inte, sedan.........asgarv....'en vessla till middagen'....heheh...jaja..då har man lärt sig något idag också! Aldrig hört innan!

2010-04-23 @ 12:30:38

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0