Hello!

Sådär, nu är jag hemma igen - med dubbelt så ont i ben och ljumskar! Sprang ju ner på stan och mötte upp syrran vid 13-tiden. Hon käkade sushi och sen gick vi och fikade på waynes. Alltid lika trevlig att sitta riktigt länge på ett mysigt fik med en stor latte, och snacka massa skit. Dessutom så är jag en sucker för waynes chokladbollar också! They are to die for.


Efter fikan gick vi en sväng på nian. Syrran köpte ett par snygga kilklackar på min favoritbutik (när det gäller kategorin skor) - Scorett! Och jag blev kär i en oversizad väska.. och i princip alla skor. Som vanligt.



Nu var det egentligen planerat att jag skulle gå till Pyret för att åka till sandviken och spela lite innebandy. Men eftersom jag har så djävulskt ont i benen och ljumskar avstår jag! Det är verkligen pure pain! Jag kan inte ens sitta med benen korsade.. Så tjejerna får plastfektas utan mig ikväll!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0